Najlepsze perfumy męskie? Mój ranking

Posted: 13 January 2014 in Man
Tags: , , , , , , ,

Ok. Lubię dobrze pachnieć, to ważny aspekt życia codziennego. Wielu facetów o tym zapomina. Zakładam, że wtedy w kobiecie budzi się jedna z emocji: obojętność, bo facet nic nie wyraża, ani nie emanuje (wyłączając niezwykły charakter), bądź co gorsza – śmierdzi, więc odpycha.

Skończył się mój perfumik, Lacoste zielony i stałem przed wyborem zakupu nowego. Zastanawiałem się czy wybrać “pewniaka” czyli Hugo Boss Bottled, czy może coś ciekawszego. Z moim ciekawskim charakterem poza wąchaniem w Douglasie i Super-pharmie postanowiłem sprawdzić czym perfumują się polscy faceci.

Zebrałem kilka statystyk. Następnie wybrałem się wyniuchać do sklepów i poczytać.

TOP 5 ALLEGRO:

1. Ferrari Black – wygrywa zapewne przez cenę rabatową (49zł). Osobiście nie miałem okazji przetestować, myślę, że chodzi o markę, tak jak moda nakłania do kupowania ręczników z logo Ferrari za 99zł, tak też można zarobić w ten sposób na wodzie toaletowej. Niby kurde nic niezwykłego, więc moim zdaniem cena. Limonka,  jabłko, śliwka, różne gatunki róży oraz wanilia (ostrożnie, nie wszystkie panie lubią wanilię).

 

2. Davidoff Cool Water – Ta marka za młodych lat kojarzyła mi się wyłącznie z fajkami i to eksklusywnymi. Perfumy powszechnie uważane są jako szyk, wyjątkowość, zgodność z byciem modnym mężczyzną, więc nie mogło w głowach kupujących facetów zabraknąć tej marki. W zapachu coś jakby Lacoste Essential z dodatkiem rozmarynu i mięty. Jednak trzeba uważać, nie wszystkie kobiety lubią zapach łazienkowej lawendy, która jest w nucie głowy.

 

3. Paco Rabane 1 million – Przyznam się szczerze, że jak przeglądałem to opakowanie w Douglasie to robiło całkiem dobre wrażenie pod względem łechtania mojego ego. Który facet nie pragnie władzy, pieniędzy, trochę gangsterstwa? Dokładnie takie jest opakowanie, jak i sam zapach. Bardzo ciekawy produkt. Występuje też w zasadzie w każdym opłaconym rankingu.

 

 

4. Azzaro Chrome – Znany i lubiany od lat. Jest to marka ciekawa pod tym względem, że nie jest ona promowana jak dla typowego samca alfa, ale jako perfum rodzinny. W sensie dla każdego faceta w dowolnym wieku, poczynając od prawiczego chłopca, a kończąc na spełnionym starcu. Bardzo pochwalam takie podejście, bo w końcu taka jest definicja perfum – powinieneś Ty i Twoje otoczenie pod ich wpływem dobrze się czuć, a nie tylko po to by zaciągać laski na oranko.

 

5. Versace Man Eau Fraiche – O ile markę Versace znam i cenię w wśród perfum dla kobiet (Crystal Noir!) to jeżeli chodzi o typ męski, nie mam zupełnie doświadczenia. Czytałem jedynie o nim opinie i wygląda, że nie jest to nic szczególnego, więc skąd popularność na allegro? Myślę, że marka, niestety, aczkolwiek nie omieszkam spróbować kiedyś. Jeżeli nie tego, to na pewno Versace Dreamer.

 

 

TOP 5 CENEO/SKĄPIEC (podobne wyniki):

1. Paco Rabane 1 million – Na pierwszym miejscu dubel. Na drugim uplasował się zapach Invictus, który bardzo zainteresował mnie w sklepie. Jednak jego cena była około 50% wyższa w porównaniu do sztabki złota. Jest to dla mnie szok, zważywszy na miętę w głowie, kardamon w sercu, a baza opiera się na ambrze i skórze. Niezwykłe połączenie, na pewno zapach jest wyjątkowy.

 

 

2. Hugo Boss Bottled – No, czekałem by ten zapach znalazł się w rankingu. Znany i lubiany, można powiedzieć, że “sprawdzony” na randki, oraz w zmaganiach codziennego życia towarzyskiego. Kto nie jest pewny jaki zapach mu się podoba – niech weźmie ten. Lubimy zapach owoców, stąd w składzie m.in jabłko, mandarynka, bergamotka, limonka, cynamon, geranium, aksamitka, goździk, mech, drzewo sandałowe, piżmo, wetyweria, drzewo cedrowe, drzewo oliwne. Mieszanka wybuchowa, jednak działa.

 

 

3. Giorgio Armani Aqua Di Gio – Intrygujący zapach, który pojawia się w zasadzie w każdym ogólnodostępnym rankingu na bardzo wysokim miejscu, często na podium. Zapach jest fajny bo ponadczasowy, w części głowy jest cytrus, w sercu jaśmin, a w bazie piżmo i róża, więc to połączenie zawsze da dobry, trwały zapach, który lubią kobiety.

 

 

4. Christian Dior Fahrenheit – Jeżeli przeglądałeś różne fora, zwłaszcza fitness, sportowe, aktywny tryb życia i widziałeś tam pytania młodych mężczyzn “jaki zapach jest najlepszy dla faceta?” to z reguły miłe panie odpowiadały, że ten. Zapach jest bardzo męski, orzeźwiający, jakbyś był drwalem zmagającym się z porannym drągiem w zeszronionym lesie. Kto by pomyślał, że zapach określający męskość to głóg, drewno sandałowe i cedr, ale… to działa!

 

5. Lacoste Essential – Do niedawna mój osobisty faworyt, więc bardzo mnie cieszy fakt, że zamyka ranking. Jeżeli szukasz taniego perfumu, który łączy w sobie cechy Aqua Di Gio i Fahrenheita, a dodatkowo jesteś dosyć aktywny fizycznie (jest to intensywny perfum) to jest to dobre rozwiązanie dla Ciebie.

 

 

POZA RANKINGIEM:

Emporio Armani – Diamonds – Ok. Poza rankigniem jest jeszcze bardzo wyjątkowy gość. Określiłbym go mianem erotycznego eksperymentu na kobietach, bo jak się nim wypsikasz to gdzie nie pójdziesz to powietrze faluje od temperamentu i bijącego gorąca od tego zapachu. Dlaczego? Wiadomo, że to co pikantne, ostre jest afrodyzjakiem. To wyobraźcie sobie nutę głowy na bazie cytryny i pieprzu. Jak dotrzeć do kobiety? Oczywiście poprzez żołądek, POPRZEZ CZEKOLADĘ. Taka jest nuta serca, połączona oczywiście z drzewem cedrowym (drwal w czekoladzie). Na domiar wszystkiego bazę zamyka powszechny afrodyzjak – wetiwer. Ten zapach w ogóle ciężko nazwać wodą toaletową, bo działa jak feromon, jednak nie utrzymuje się na ciele tak długo jak pozostałe, bo zaledwie po 5-6h znika całkowicie. Jednakże dla kasiastych, szukających wrażeń – polecam gorąco.

Holy fuck, o czym ja piszę.

Comments
  1. Anonymous says:

    Żaden z wymienionych nie jest ładny. Ewentualnie może ktoś w takich gustuje. Zaskoczyłeś mnie określeniem tego złotego jako ładnego flakonu. Jest beznadziejny i tandetny jak panterka u kobiet. Zdecydowanie number one wzgledem zapachu jest Givenchy Play – czarny, bo biały jest dla dam. Opakowanie również beznadziejne, ale to nic. Perfumy kupuję dla zapachu nie dla opakowania.

  2. tturba says:

    Nie napisałem, że opakowanie jest ładne, tylko łechta typowe męskie ego typu bling-bling. Zgadzam się, że jest jak panterka u kobiet, za którą również nie przepadam. Givenchy Play – sprawdzę jeszcze dziś!

Leave a Reply

