OSHEE SHOT: Love vs Witaminy

Posted: 18 February 2013 in Humour, Lifehack, World
Tags: , , ,

Po krążącej w sieci plotce na temat podwójnego etykietowania OSHEE SHOT Witaminy, postanowiłem to sprawdzić i co? Otrzymałem puszkę ze świeżutkiej partii i okazało się, że to prawda! Jednak bardziej jestem zadowolony z mojego instynktu. Gdy nagle ze sprzedaży zniknął OSHEE SHOT: Love, mój ulubiony postanowiłem, że przerzucę się na OSHEE SHOT: Witaminy :-), czyli mój nos podpowiedział mi, że łykam to samo. Genialne.

Obrazek

 

Pomimo, że to jest drobne oszustwo to ja jestem pozytywnie zaskoczony. Jeżeli był to wyłącznie marketing szeptany, to zacny. Jeżeli wyszło z przypadku, że OSHEE LOVE ma niską sprzedaż, bo jest targetowany tylko na myszoworów, którzy non-stop uprawiają seksy i warto zmienić mu nazwę na Witaminy + Minerały, to też się nie obrażam.

Comments
  1. It could be suggested that educating our children to guarantee the sustainability of their planet is simply as important as teaching then to learn to read.
    His intention was not to get fame or fortune, but to enable the sick and
    suffering with an all natural method to total balance.
    Avec l’exposition collective « Life in a house with wooden billows », PSM divise les deux niveaux de son hôte en quatre pôles dédiés à Øystein Aasan, Thomas
    Chapman, Mathis Collins et Sophie Erlund.

Leave a Reply

