Po raz kolejny owocna współpraca: Intranet Górażdże Cement S.A.

Posted: 12 July 2010 in Portfolio

Z uwagi na bardzo fajną współpracę poprzednim razem, Grupa Górażdże ponownie zwróciła się do mnie z poważnym wdrożeniem. Z racji rozwijającej się firmy na światową skalę, powstał wymóg powstania jednolitego systemu obiegu informacji wewnątrz przedsiębiorstwa ze standardem dla wszystkich. Patrząc na poprzedni Intranet stwierdziłem, że czeka mnie stosunkowo dużo pracy. Platforma na której wszystko miało się opierać to Microsoft Sharepoint, czyli ta sama na której stoi portal WWW przedsiębiorstwa. Wszystko wygląda na gładkie i przyjemne. Pojawił się jednak czynnik stresogenny = Deadline. Na wszystko było dokładnie półtora miesiąca. Baaardzo mało czasu, biorąc pod uwagę objętość poprzedniej platformy (kilka lat sumiennej pracy z systemem). Tysiące dokumentów, archiwów do poddania migracji. Powiedziałem, trudno i zarywałem noce. Opłacało się, zleceniodawcy są zadowoleni. Mi natomiast przydałaby się kroplówka i wbudowany w ciało przełącznik z napisem “Powrót do trybu dziennego” :-).

Ciekawym aspektem było przeprowadzenie szkolenia dla grupy 14 pracowników przedsiębiorstwa, którzy będą odpowiedzialni za poszczególne sektory Intranetu. Bardzo konkretni ludzie z konkretnymi pytaniami, bardzo szybko się wyszkolili. Potwierdza się książkowe oraz moje prywatne założenie, że jeżeli przedsiębiorstwo ma osiągnąć sukces to nieważne ile ma pieniędzy, ważne kto te pieniądze wydaje, lecz jest to oczywista oczywistość.

Poniżej mała galeria. Oczywiście, ze względów bezpieczeństwa prezentuję zrzuty, które się do tego celu zakwalifikowały.

Leave a Reply

