CCNP 6.0

Posted: 9 October 2009 in Cisco, Preparations

Wiedziałem, że nadejdzie dzień, kiedy zostanie odświeżony CCNP, nie wiedziałem, że nastąpi to tak szybko. Co gorsze – wypada ISCW i ONT. Czyli zostają giganty BSCI i BCMSN w dalszym ciągu (lub odświeżone wersje o nazwie ROUTE i SWITCH) i pojawia się nowy egzamin TSHOOT. Czyli teraz Cisco zmniejszyło liczbę zdawanych egzaminów potrzebnych do uzyskania CCNP do trzech. Czy ułatwiają zadanie? Zależy skąd się patrzy. Niby jeden egzamin mniej, ale być może obszerniejszy i trudniejszy. Skoro nazywa się Troubleshoot tzn. że całość winna zajmować się tym zagadnieniem w odniesieniu do każdej technologii z zakresu NP. Niepotrzebnie wszystko przeciągałem. Teraz muszę w tygodniu zdać MCDST wreszcie i chwytać się za ISCW do powtórek. Czy w rok jest możliwe zdanie 4 egzaminów CCNP (szkoda mi książek, które już mam) przy tej intensywności pracy i szkoły z którą aktualnie mam do czynienia?

Leave a Reply

